search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:  
Title
Editorial. Konstituierende Disparitäten und Dispersionen der Reformpädagogik als Bewegung
Authors GND-ID;
SourceSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 41 (2019) 2, S. 278-293 ZDB
Document
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)Bildungsforschung; Reformpädagogik; Bildungsgeschichte; Einführung
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN2624-8492
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalSchweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften Jahr: 2019
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.07.2020
Suggested CitationHofstetter, Rita; Mole, Frédéric: Editorial. Konstituierende Disparitäten und Dispersionen der Reformpädagogik als Bewegung - In: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften 41 (2019) 2, S. 278-293 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-203197 - DOI: 10.24452/sjer.41.2.2
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)