search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible via
URN:
Title
Theoretische Grundlagen und empirische Befunde zum Wissensmanagement in der inklusiven Berufsorientierung
Authors ; ; GND-ID; GND-ID
SourceWittmann, Evelyn [Hrsg.]; Frommberger, Dietmar [Hrsg.]; Weyland, Ulrike [Hrsg.]: Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2020. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 113-130. - (Schriftenreihe der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE))
Document
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)Wissensmanagement; Berufsorientierung; Inklusion; Berufsbildende Schule; Empirische Untersuchung; Professionalisierung; Lehrpersonal; Schulentwicklung; Forschungsdesiderat
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Vocational Education and Training
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-8474-1572-5; 978-3-8474-2437-6
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
is part of:Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2020
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication25.09.2020
Suggested CitationBogaczyk, Leonie; Schröder, Marie; Retzmann, Thomas; Bienengräber, Thomas: Theoretische Grundlagen und empirische Befunde zum Wissensmanagement in der inklusiven Berufsorientierung - In: Wittmann, Evelyn [Hrsg.]; Frommberger, Dietmar [Hrsg.]; Weyland, Ulrike [Hrsg.]: Jahrbuch der berufs- und wirtschaftspädagogischen Forschung 2020. Opladen; Berlin; Toronto : Verlag Barbara Budrich 2020, S. 113-130. - (Schriftenreihe der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (DGfE)) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-206580
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)