search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Kristin Behnke: Umgang mit Feedback im Kontext Schule. Erkenntnisse aus Analysen der externen Evaluation und des Referendariats. Wiesbaden: Springer 2016 (283 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 2 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Empirische Untersuchung; Schule; Evaluation; Feed-back; Einstellung <Psy>; Referendar; Referendariat; Schulleiter; Sozialpsychologie; Interaktion; Verhaltenstherapie; Deutschland; Nordrhein-Westfalen
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Kristin Behnke: Umgang mit Feedback im Kontext Schule. Erkenntnisse aus Analysen der externen Evaluation und des Referendariats. Wiesbaden: Springer 2016 (283 S.; ISBN 978-3-658-10222-7; 34,99 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication16.10.2020
Suggested CitationWehage, Heike: Kristin Behnke: Umgang mit Feedback im Kontext Schule. Erkenntnisse aus Analysen der externen Evaluation und des Referendariats. Wiesbaden: Springer 2016 (283 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 2 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208151
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)