details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272
DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272
DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4
| Title |
Die Bedeutung der schulischen Bedingungen |
|---|---|
| Author | Thomas, Bernd |
| Source | Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 77-83 |
| Document | full text (276 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Sachunterricht; Primarbereich; Grundschule; Materielle Bedingungen; Schulraum; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Lernort; Voraussetzung; Deutschland |
| sub-discipline | Teaching Didactics/Teaching Maths and Sciences Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-7815-1730-1; 978-3-7815-5015-5; 9783781517301; 9783781550155 |
| Language | German |
| Year of creation | 2010 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 27.10.2020 |
| Citation | Thomas, Bernd: Die Bedeutung der schulischen Bedingungen - In: Tänzer, Sandra [Hrsg.]; Lauterbach, Roland [Hrsg.]: Sachunterricht begründet planen. Bedingungen, Entscheidungen, Modelle. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2010, S. 77-83 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-209272 - DOI: 10.25656/01:20927; 10.35468/5015-Kap3-4 |