search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Kerstin Jergus / Christiane Thompson (Hrsg.): Autorisierungen des pädagogischen Selbst. Studien zu Adressierungen der Bildungskindheit. Wiesbaden: Springer VS 2017 (356 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 ZDB
Document  (215 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Kerstin Jergus / Christiane Thompson (Hrsg.): Autorisierungen des pädagogischen Selbst. Studien zu Adressierungen der Bildungskindheit. Wiesbaden: Springer VS 2017 (356 S.; ISBN 978-3-658-13811-0; 24,99 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication15.02.2021
CitationSeyss-Inquart, Julia: Kerstin Jergus / Christiane Thompson (Hrsg.): Autorisierungen des pädagogischen Selbst. Studien zu Adressierungen der Bildungskindheit. Wiesbaden: Springer VS 2017 (356 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-214530 - DOI: 10.25656/01:21453
export files

share content at social platforms