search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Liening-Konietzko, Antje: Schülerpartizipation ermöglichen. Erfahrungen von Lehrerinnen und Lehrern an Gemeinschaftsschulen (Studien zur Bildungsgangforschung, Bd. 45). Opladen, Berlin & Toronto: Verlag Barbara Budrich 2017 (484 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 3 ZDB
Document  (218 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Bildungsforschung; Forschungsstand; Bildungstheorie; Schule; Gemeinschaftsschule; Schüler; Partizipation; Lehrer; Interview; Fallstudie; Dokumentarische Methode; Empirische Untersuchung
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Liening-Konietzko, Antje: Schülerpartizipation ermöglichen. Erfahrungen von Lehrerinnen und Lehrern an Gemeinschaftsschulen (Studien zur Bildungsgangforschung, Bd. 45). Opladen, Berlin & Toronto: Verlag Barbara Budrich 2017 (484 S.; ISBN 978-3-8474-2021-7; 56,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication19.02.2021
CitationWelniak, Christian: Liening-Konietzko, Antje: Schülerpartizipation ermöglichen. Erfahrungen von Lehrerinnen und Lehrern an Gemeinschaftsschulen (Studien zur Bildungsgangforschung, Bd. 45). Opladen, Berlin & Toronto: Verlag Barbara Budrich 2017 (484 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-215556 - DOI: 10.25656/01:21555
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)