details
Title |
Tanja Sturm / Monika Wagner-Willi (Hrsg.): Handbuch schulische Inklusion. Opladen und Toronto: Barbara Budrich 2018 (334 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Küchler, Adina |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 |
Document | full text (210 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Pädagogik; Inklusion; Schule; Diskurs; Begriff; Grundlagen; Theorie; Bildungsorganisation; Fachkraft; Professionalisierung; Adressat; Behinderung; Sonderpädagogik |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Tanja Sturm / Monika Wagner-Willi (Hrsg.): Handbuch schulische Inklusion. Opladen und Toronto: Barbara Budrich 2018 (334 S.; ISBN 978-3-8252-4959-5; 37,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.03.2021 |
Citation | Küchler, Adina: Tanja Sturm / Monika Wagner-Willi (Hrsg.): Handbuch schulische Inklusion. Opladen und Toronto: Barbara Budrich 2018 (334 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216465 - DOI: 10.25656/01:21646 |