details
| Title |
Zur argumentativen Einheit pädagogischen Wissens |
|---|---|
| Author |
Paschen, Harm |
| Source | Oelkers, Jürgen [Hrsg.]; Tenorth, Heinz-Elmar [Hrsg.]: Pädagogisches Wissen. Weinheim ; Basel : Beltz 1991, S. 319-332. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 27) |
| Document | full text (1.043 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Erziehungswissenschaft; Pädagogik; Wissen; Wissenschaftsdisziplin; Schule; Schulsystem; Organisation; Entscheidung; Begründung; Theorie; Diskurs; Argumentation; Argument; Schema; Alternative; Relevanz; Methode; Systematik; Einheit; Differenz; Argumentationstheorie; Topik |
| sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 3-407-41127-8; 3407411278 |
| Language | German |
| Year of creation | 1991 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Pädagogisches Wissen |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 31.03.2021 |
| Citation | Paschen, Harm: Zur argumentativen Einheit pädagogischen Wissens - In: Oelkers, Jürgen [Hrsg.]; Tenorth, Heinz-Elmar [Hrsg.]: Pädagogisches Wissen. Weinheim ; Basel : Beltz 1991, S. 319-332. - (Zeitschrift für Pädagogik, Beiheft; 27) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-218809 - DOI: 10.25656/01:21880 |