search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
Title
Küspert, P./Schneider, W. (1999): Hören, lauschen, lernen – Sprachspiele für Kinder im Vorschulalter. Würzburger Trainingsprogramm zur Vorbereitung auf den Erwerb der Schriftsprache. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (DM 49,–) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 6, S. 452 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Sprachspiel; Trainingsprogramm; Vorschuldidaktik; Vorschulalter
sub-disciplineEducational Psychology
Early Childhood Education and Care
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication03.11.2010
Suggested CitationFuchs, Georgia: Küspert, P./Schneider, W. (1999): Hören, lauschen, lernen – Sprachspiele für Kinder im Vorschulalter. Würzburger Trainingsprogramm zur Vorbereitung auf den Erwerb der Schriftsprache. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (DM 49,–) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 6, S. 452 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23022
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)