search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Langfeldt, H.-P. (Hrsg.)(2003): Trainingsprogramme zur schulischen Förderung. Kompendium für die Praxis. Weinheim: Beltz/PVU (168 Seiten; Euro 19,90) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 1, S. 63-64 ZDB
Document  (578 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Förderung; Schule; Trainingsprogramm
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034; 00327034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2004
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication25.10.2010
CitationGröschke, Dieter: Langfeldt, H.-P. (Hrsg.)(2003): Trainingsprogramme zur schulischen Förderung. Kompendium für die Praxis. Weinheim: Beltz/PVU (168 Seiten; Euro 19,90) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 1, S. 63-64 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23073 - DOI: 10.25656/01:2307
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)