details
Title |
Langfeldt, H.-P. (Hrsg.)(2003): Trainingsprogramme zur schulischen Förderung. Kompendium für die Praxis. Weinheim: Beltz/PVU (168 Seiten; Euro 19,90) [Rezension] |
---|---|
Author | Gröschke, Dieter |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 1, S. 63-64 ![]() |
Document | full text (578 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Förderung; Schule; Trainingsprogramm |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 2004 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2004 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 25.10.2010 |
Citation | Gröschke, Dieter: Langfeldt, H.-P. (Hrsg.)(2003): Trainingsprogramme zur schulischen Förderung. Kompendium für die Praxis. Weinheim: Beltz/PVU (168 Seiten; Euro 19,90) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 53 (2004) 1, S. 63-64 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23073 - DOI: 10.25656/01:2307 |