details
Title |
Müller, A. (1991): Kommunikation und Schulversagen. Systemtheoretische Beobachtungen im Lebensfeld Schule. Luzern: Edition SZH/SPC (324 Seiten) [Rezension] |
---|---|
Author | Jenny-Fuchs, Elisabeth |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 1, S. 28-29 |
Document | full text (1.316 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schulversagen; Kommunikation; Schule; Systemtheorie |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1993 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1993 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.11.2010 |
Citation | Jenny-Fuchs, Elisabeth: Müller, A. (1991): Kommunikation und Schulversagen. Systemtheoretische Beobachtungen im Lebensfeld Schule. Luzern: Edition SZH/SPC (324 Seiten) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 42 (1993) 1, S. 28-29 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23385 - DOI: 10.25656/01:2338 |