details
Title |
Salzberger-Wittenberg, I./Henry-Williams, G./Osborne, E. (1997): Die Pädagogik der Gefühle. Emotionale Erfahrungen beim Lernen und Lehren. Wien: Universitätsverlag (200 Seiten; DM 41,–) [Rezension] |
---|---|
Author | Molitor, Günther |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 5, S. 383-384 |
Document | full text (596 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Gefühl; Pädagogik; Emotionales Lernen |
sub-discipline | Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1999 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 14.10.2010 |
Citation | Molitor, Günther: Salzberger-Wittenberg, I./Henry-Williams, G./Osborne, E. (1997): Die Pädagogik der Gefühle. Emotionale Erfahrungen beim Lernen und Lehren. Wien: Universitätsverlag (200 Seiten; DM 41,–) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 5, S. 383-384 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-23908 - DOI: 10.25656/01:2390 |