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Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239077
DOI: 10.25656/01:23907
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239077
DOI: 10.25656/01:23907
Original Title |
Zu der KMK-Forderung nach digital gestützter Diagnostik und Lernförderung in Schule |
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Parallel title | On the KMK demand for digitally supported diagnostics and learning support in schools |
Author | Middendorf, William |
Source | 2022, 6 S. |
Document | full text (444 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Digitale Medien; Schule; Diagnostik; Pädagogische Diagnostik; Digitalisierung; Deutschland |
sub-discipline | Media Education Differential Educational Research |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Review Status Unknown |
Abstract (German): | Nach diversen anderen Akteuren fordert jetzt auch die KMK in ihrem Beschluss vom 10.12.2021, digitale Möglichkeiten (verstärkt) für diagnostische Aufgaben und individuelle Förderung zu nutzen. Der Aufsatz setzt sich mit den Möglichkeiten und Grenzen auseinander. (Autor) |
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Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.02.2022 |
Citation | Middendorf, William: Zu der KMK-Forderung nach digital gestützter Diagnostik und Lernförderung in Schule. 2022, 6 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-239077 - DOI: 10.25656/01:23907 |