details
| Title |
Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.) [Rezension] |
|---|---|
| Author |
Buchner, Tobias |
| Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 5 |
| Document | full text (214 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Rezension; Schule; Inklusion; Integration; Bildung; Bildungspolitik; Theorie; Praxisbezug; Rahmenbedingung; Umsetzung; Internationaler Vergleich |
| sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 1613-0677; 16130677 |
| Language | German |
| Year of creation | 2020 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension von: Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.; ISBN 978-3-8376-4312-1; 29,99 EUR). |
| other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2020 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 24.03.2023 |
| Citation | Buchner, Tobias: Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240921 - DOI: 10.25656/01:24092 |