search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 5 ZDB
Document  (214 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.; ISBN 978-3-8376-4312-1; 29,99 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication24.03.2023
CitationBuchner, Tobias: Donlic, Jasmin / Jaksche-Hoffman, Elisabeth / Peterlini, Hans Karl (Hrsg.): Ist inklusive Schule möglich? Nationale und internationale Perspektiven Bielefeld: transcript 2019 (312 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240921 - DOI: 10.25656/01:24092
export files

share content at social platforms