search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Wember, F. (1986): Piagets Bedeutung für die Lernbehindertenpädagogik. Heidelberg: Edition Schindele (279 Seiten; DM 30,-) [Rezension]
Author
SourcePraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 36 (1987) 2, S. 83-83 ZDB
Document  (1.337 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Behindertenpädagogik; Lernbehinderung; Piaget, Jean
sub-disciplineSpecial Education
Educational Psychology
Document typeArticle (journal)
ISSN0032-7034
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
other articles of this journalPraxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1987
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.10.2010
CitationGröschke, Dieter: Wember, F. (1986): Piagets Bedeutung für die Lernbehindertenpädagogik. Heidelberg: Edition Schindele (279 Seiten; DM 30,-) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 36 (1987) 2, S. 83-83 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-24679 - DOI: 10.25656/01:2467
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)