details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248496
DOI: 10.25656/01:24849; 10.35468/5952-01
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248496
DOI: 10.25656/01:24849; 10.35468/5952-01
Title |
Der Digital Turn in der historischen Bildungsforschung |
---|---|
Author |
Oberdorf, Andreas ![]() ![]() |
Source | Oberdorf, Andreas [Hrsg.]: Digital Turn und Historische Bildungsforschung. Bestandsaufnahme und Forschungsperspektiven. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 7-15 |
Document | full text (128 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Historische Bildungsforschung; Digitalisierung; Digitale Medien; Technologische Entwicklung |
sub-discipline | History of Education Media Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-5952-3; 978-3-7815-2517-7; 9783781559523; 9783781525177 |
Language | German |
Year of creation | 2022 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Digital Turn und Historische Bildungsforschung. Bestandsaufnahme und Forschungsperspektiven |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 13.07.2022 |
Citation | Oberdorf, Andreas: Der Digital Turn in der historischen Bildungsforschung - In: Oberdorf, Andreas [Hrsg.]: Digital Turn und Historische Bildungsforschung. Bestandsaufnahme und Forschungsperspektiven. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2022, S. 7-15 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-248496 - DOI: 10.25656/01:24849; 10.35468/5952-01 |