search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Lehren und Lernen in einer digitalisierten Welt. Ein Blick in die Kommune Hvidovre in Dänemark mit Fokus auf Personalisiertes Lernen
Parallel titleTeaching and learning in a digitalized world. A glance at the commune of Hvidovre in Denmark with a focus on personalized learning
Author
SourceDie Deutsche Schule 114 (2022) 3, S. 293-297 ZDB
Document  (150 KB)
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 2699-5379; 00120731; 26995379
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):In diesem Beitrag wird über das Lehren und Lernen in einer digitalisierten Welt mit Perspektive auf personalisiertes Lernen in Dänemark in Form eines Interviews mit René Rasmussen Sjøholm, Centerchefs des Zentrums für Schule und Bildung in der Kommune Hvidovre, berichtet. (DIPF/Orig.)
Abstract (English):This article reports on teaching and learning in a digitalized world with a perspective on personalized learning in Denmark in the form of an interview with René Rasmussen Sjøholm, Centre Head of the Centre for School and Education in the Hvidovre Commune. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication20.09.2022
CitationRasmussen Sjøholm, René: Lehren und Lernen in einer digitalisierten Welt. Ein Blick in die Kommune Hvidovre in Dänemark mit Fokus auf Personalisiertes Lernen - In: Die Deutsche Schule 114 (2022) 3, S. 293-297 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-253948 - DOI: 10.25656/01:25394; 10.31244/dds.2022.03.07
export files

share content at social platforms