details
Title |
Grenzauflösungen, Identitätspolitik und pädagogische Folgen |
---|---|
Author | Ahrbeck, Bernd |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 27-42 |
Document | full text (939 KB) |
License of the document | |
Keywords (German) | Pädagogik; Identität; Lebensgestaltung; Gleichheit; Partizipation; Politik; Diskurs; Vielfalt |
sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy Educational Sociology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2020 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2020 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 02.03.2023 |
Citation | Ahrbeck, Bernd: Grenzauflösungen, Identitätspolitik und pädagogische Folgen - In: Pädagogische Korrespondenz (2020) 62, S. 27-42 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262474 - DOI: 10.25656/01:26247 |