details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262525
DOI: 10.25656/01:26252; 10.35468/5992-01
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262525
DOI: 10.25656/01:26252; 10.35468/5992-01
Title |
Rekonstruktiv-sinnverstehende Forschung zu Unterricht und Schule im digitalen Wandel. Abgrenzungen, Anschlüsse, Ansätze |
---|---|
Authors |
Proske, Matthias ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source | Proske, Matthias [Hrsg.]; Rabenstein, Kerstin [Hrsg.]; Moldenhauer, Anna [Hrsg.]; Thiersch, Sven [Hrsg.]; Bock, Annekatrin [Hrsg.]; Herrle, Matthias [Hrsg.]; Hoffmann, Markus [Hrsg.]; Langer, Anja [Hrsg.]; Macgilchrist, Felicitas [Hrsg.]; Wagener-Böck, Nadine [Hrsg.]; Wolf, Eike [Hrsg.]: Schule und Unterricht im digitalen Wandel. Ansätze und Erträge rekonstruktiver Forschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2023, S. 11-32 |
Document | full text (179 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Schule; Schulforschung; Digitalisierung; Digitale Medien; Unterricht; Medieneinsatz; Technologische Entwicklung; Unterrichtsforschung; Medienpädagogik; Mediendidaktik; Empirische Forschung; Projekt; Studie; Deutschland |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Media Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-5992-9; 978-3-7815-2550-4; 9783781559929; 9783781525504 |
Language | German |
Year of creation | 2023 |
review status | Publishing House Lectorship |
is part of: | Schule und Unterricht im digitalen Wandel. Ansätze und Erträge rekonstruktiver Forschung |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 03.03.2023 |
Citation | Proske, Matthias; Rabenstein, Kerstin; Thiersch, Sven: Rekonstruktiv-sinnverstehende Forschung zu Unterricht und Schule im digitalen Wandel. Abgrenzungen, Anschlüsse, Ansätze - In: Proske, Matthias [Hrsg.]; Rabenstein, Kerstin [Hrsg.]; Moldenhauer, Anna [Hrsg.]; Thiersch, Sven [Hrsg.]; Bock, Annekatrin [Hrsg.]; Herrle, Matthias [Hrsg.]; Hoffmann, Markus [Hrsg.]; Langer, Anja [Hrsg.]; Macgilchrist, Felicitas [Hrsg.]; Wagener-Böck, Nadine [Hrsg.]; Wolf, Eike [Hrsg.]: Schule und Unterricht im digitalen Wandel. Ansätze und Erträge rekonstruktiver Forschung. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2023, S. 11-32 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-262525 - DOI: 10.25656/01:26252; 10.35468/5992-01 |