details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-269966
DOI: 10.25656/01:26996; 10.35468/6020-01
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-269966
DOI: 10.25656/01:26996; 10.35468/6020-01
Title |
Editorial - Ein-Blicke in die Schule. Perspektiven auf Videographie und Ethnographie pädagogischer Praktiken und Medien |
---|---|
Authors |
Schiefner-Rohs, Mandy ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source | Schiefner-Rohs, Mandy [Hrsg.]; Heymann, Carina [Hrsg.]; Neto Carvalho, Isabel [Hrsg.]: Ethnographie und Videographie pädagogischer Praktiken. "Ein-Blicke" in Projekte der Schul- und Unterrichtsforschung in einer Kultur der Digitalität. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2023, S. 7-19 |
Document | full text (142 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Unterricht; Digitale Medien; Medien; Videoaufzeichnung; Ethnografie; Pädagogische Praxis |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Media Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-6020-8; 978-3-7815-2578-8; 9783781560208; 9783781525788 |
Language | German |
Year of creation | 2023 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Ethnographie und Videographie pädagogischer Praktiken. "Ein-Blicke" in Projekte der Schul- und Unterrichtsforschung in einer Kultur der Digitalität |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 27.07.2023 |
Citation | Schiefner-Rohs, Mandy; Neto Carvalho, Isabel; Heymann, Carina: Editorial - Ein-Blicke in die Schule. Perspektiven auf Videographie und Ethnographie pädagogischer Praktiken und Medien - In: Schiefner-Rohs, Mandy [Hrsg.]; Heymann, Carina [Hrsg.]; Neto Carvalho, Isabel [Hrsg.]: Ethnographie und Videographie pädagogischer Praktiken. "Ein-Blicke" in Projekte der Schul- und Unterrichtsforschung in einer Kultur der Digitalität. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2023, S. 7-19 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-269966 - DOI: 10.25656/01:26996; 10.35468/6020-01 |