details
Title |
Analysieren – Erklären – Interpretieren – Begründen – Beurteilen. Zur Geschichte der Pädagogik "in didaktischer Absicht" von Herwig Blankertz |
---|---|
Author |
Herrmann, Ulrich ![]() |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2021) 64, S. 76-94 ![]() |
Document | full text (460 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Pädagogik; Didaktik; Unterrichtsmedien; Geschichte <Histor>; Geschichtsschreibung; Fernstudium; Blankertz, Herwig |
sub-discipline | General Educational Science |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2021 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2021 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 21.05.2025 |
Citation | Herrmann, Ulrich: Analysieren – Erklären – Interpretieren – Begründen – Beurteilen. Zur Geschichte der Pädagogik "in didaktischer Absicht" von Herwig Blankertz - In: Pädagogische Korrespondenz (2021) 64, S. 76-94 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-271298 - DOI: 10.25656/01:27129 |