search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Bundesweites Netzwerk "EMSE" - Empiriegestützte Schulentwicklung. Bericht über die 7. Fachtagung in Mainz
Parallel titleNationwide Network "EMSE" - empiricism-based school development. Report on the 7th symposium, December 6th and 7th, 2007, Mainz
Authors
SourceDie Deutsche Schule 100 (2008) 2, S. 237-240 ZDB
Document  (3.768 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 00120731
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication11.12.2023
CitationSteffens, Ulrich; Peek, Rainer; Dobbelstein, Peter: Bundesweites Netzwerk "EMSE" - Empiriegestützte Schulentwicklung. Bericht über die 7. Fachtagung in Mainz - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 2, S. 237-240 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-272529 - DOI: 10.25656/01:27252
export files

share content at social platforms