search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Zentrale standardisierte Lernstandserhebungen - Positionspapier des Netzwerks: "Empiriegestützte Schulentwicklung (EMSE)"
Parallel titleCentral standardised comparative assessments - position paper of the network "Empiricism-Based School Development (EMSE)"
Authors
SourceDie Deutsche Schule 100 (2008) 3, S. 380-384 ZDB
Document  (4.043 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0012-0731; 00120731
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication12.12.2023
CitationDobbelstein, Peter; Peek, Rainer; Steffens, Ulrich: Zentrale standardisierte Lernstandserhebungen - Positionspapier des Netzwerks: "Empiriegestützte Schulentwicklung (EMSE)" - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 3, S. 380-384 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-272707 - DOI: 10.25656/01:27270
export files

share content at social platforms