details
Original Title |
Zentrale standardisierte Lernstandserhebungen - Positionspapier des Netzwerks: "Empiriegestützte Schulentwicklung (EMSE)" |
---|---|
Parallel title | Central standardised comparative assessments - position paper of the network "Empiricism-Based School Development (EMSE)" |
Authors |
Dobbelstein, Peter ![]() ![]() ![]() |
Source | Die Deutsche Schule 100 (2008) 3, S. 380-384 ![]() |
Document | full text (4.043 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Empirische Forschung; Lernstandserhebung; Vergleichsarbeit; Netzwerk |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2008 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2008 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.12.2023 |
Citation | Dobbelstein, Peter; Peek, Rainer; Steffens, Ulrich: Zentrale standardisierte Lernstandserhebungen - Positionspapier des Netzwerks: "Empiriegestützte Schulentwicklung (EMSE)" - In: Die Deutsche Schule 100 (2008) 3, S. 380-384 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-272707 - DOI: 10.25656/01:27270 |