details
Title |
Ungleichheiten in der frühen Bildungskindheit. Kindertageseinrichtungen als Hoffnungsträger?! |
---|---|
Authors |
Betz, Tanja ![]() ![]() |
Source | Kanner am Fokus. spillen. entdecken. léieren. (2023) 1, S. 5-9 |
Document | full text (1.955 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Soziale Ungleichheit; Frühe Kindheit; Kindertagesstätte; Ungleichheit; Armut; Kind; Partizipation; Bildungszugang; Bildungsbeteiligung; Deutschland; Luxemburg |
sub-discipline | Educational Sociology Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 2799-2632; 27992632 |
Language | German |
Year of creation | 2023 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 28.11.2023 |
Citation | Betz, Tanja; Bollig, Sabine: Ungleichheiten in der frühen Bildungskindheit. Kindertageseinrichtungen als Hoffnungsträger?! - In: Kanner am Fokus. spillen. entdecken. léieren. (2023) 1, S. 5-9 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-280789 - DOI: 10.25656/01:28078 |