details
Title |
Was Lehrer über das Lernen denken - Wechselwirkungen von Lehrervorstellungen und Lernentwicklung |
---|---|
Author | Müller, Christoph Thomas |
Source | Die Deutsche Schule 97 (2005) 2, S. 237-238 ![]() |
Document | full text (292 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Schüler; Lehrer; Vorstellung <Psy>; Lernergebnis; Physikunterricht; Empirische Untersuchung; Kiel |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2005 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.12.2023 |
Citation | Müller, Christoph Thomas: Was Lehrer über das Lernen denken - Wechselwirkungen von Lehrervorstellungen und Lernentwicklung - In: Die Deutsche Schule 97 (2005) 2, S. 237-238 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-281742 - DOI: 10.25656/01:28174 |