details
Title |
Lehrerbewusstsein und unterrichtliche Handlungsstrukturen als Voraussetzungen für die pädagogische Schulentwicklung in Ostdeutschland |
---|---|
Author |
Meister, Gudrun ![]() |
Source | Die Deutsche Schule 98 (2006) 3, S. 369-371 ![]() |
Document | full text (534 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Schulentwicklung; Lehrer; Handlungsmuster; Unterricht; Empirische Untersuchung; Deutschland-Östliche Länder |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2006 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2006 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 06.12.2023 |
Citation | Meister, Gudrun: Lehrerbewusstsein und unterrichtliche Handlungsstrukturen als Voraussetzungen für die pädagogische Schulentwicklung in Ostdeutschland - In: Die Deutsche Schule 98 (2006) 3, S. 369-371 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282155 - DOI: 10.25656/01:28215 |