details
Title |
Schreibanlässe im Mathematikunterricht der Grundschule - eine interaktionstheoretische Perspektive |
---|---|
Author |
Fetzer, Marei ![]() ![]() |
Source | Die Deutsche Schule 99 (2007) 4, S. 492-493 ![]() |
Document | full text (291 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Grundschule; Mathematikunterricht; Interaktion; Schreiben; Videoaufzeichnung; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0012-0731; 00120731 |
Language | German |
Year of creation | 2007 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Die Deutsche Schule Jahr: 2007 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 11.12.2023 |
Citation | Fetzer, Marei: Schreibanlässe im Mathematikunterricht der Grundschule - eine interaktionstheoretische Perspektive - In: Die Deutsche Schule 99 (2007) 4, S. 492-493 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282629 - DOI: 10.25656/01:28262 |