details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282741
DOI: 10.25656/01:28274
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282741
DOI: 10.25656/01:28274
Title |
Die Equal Access Study. Konzeptioneller Rahmen und Forschungsdesign |
---|---|
Authors |
Erhard, Katharina ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source | München : Deutsches Jugendinstitut 2018, 43 S. - (ICEC Working Paper Series; 1) |
has version: | The Equal Access Study. Research Concept and Study Design |
Document | full text (372 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Kleinkind; Frühes Lernen; Bildungszugang; Elementarbildung; Frühpädagogik; Kinderbetreuung; Vorschulerziehung; Vorschule; Ungleichheit; Bildungssystem; Bildungspolitik; Zusammenfassung; Forschungsdesign; Studie; Deutschland; Schweden; Kanada |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISBN | 978-3-86379-299-2; 9783863792992 |
Language | German |
Year of creation | 2018 |
review status | Publishing House Lectorship |
Abstract (German): | Das vorliegende Papier erläutert den konzeptionellen Rahmen und das Design der Equal Access Study. Weiterhin enthält es Zusammenfassungen der drei Länderberichte, die von WissenschaftlerInnen aus dem jeweiligen Land verfasst wurden. Um einer internationalen Leserschaft den Zugang zu den vorliegenden Informationen zu ermöglichen, werden das Rahmenpapier sowie die Zusammenfassungen auch auf Englisch veröffentlicht. (DIPF/Orig.) |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 13.12.2023 |
Citation | Erhard, Katharina; Scholz, Antonia; Harring, Dana: Die Equal Access Study. Konzeptioneller Rahmen und Forschungsdesign. München : Deutsches Jugendinstitut 2018, 43 S. - (ICEC Working Paper Series; 1) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-282741 - DOI: 10.25656/01:28274 |