details
| Title |
Ein Schultag als Klassenassistenz an der Grundschule am Lerchenberg |
|---|---|
| Author | Hinzberg, Esther |
| Source | Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 157-159. - (Lernen inklusiv und kooperativ) |
| Document | full text (103 KB) |
| License of the document |
|
| Keywords (German) | Assistenz; Schulklasse; Integration; Modellversuch; Schultag; Erfahrungsbericht |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Social Work and Social Pedagogy |
| Document type | Article (from a serial) |
| ISBN | 978-3-7815-6082-6; 978-3-7815-2628-0; 9783781560826; 9783781526280 |
| Language | German |
| Year of creation | 2024 |
| review status | Peer-Reviewed |
| is part of: | Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
| Date of publication | 30.04.2024 |
| Citation | Hinzberg, Esther: Ein Schultag als Klassenassistenz an der Grundschule am Lerchenberg - In: Jürgens, Barbara [Hrsg.]; Steinert, Wilfried W. [Hrsg.]; Vanier, Dietlinde H. [Hrsg.]: Das Modellprojekt Klassenassistenz. Gelingensbedingungen für inklusive Schulen. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 157-159. - (Lernen inklusiv und kooperativ) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-291026 - DOI: 10.25656/01:29102; 10.35468/6082-17 |