search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Which media for whom? The implementation of microgrids as a trigger of transformational adult learning opportunities in formal, informal and situational settings in times of change
Authors
SourceAndrzejewska, Ewa [Hrsg.]; Matthes, Eva [Hrsg.]; Schütze, Sylvia [Hrsg.]; Wiele, Jan van [Hrsg.]: Bildungsmedien für Erwachsene. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 245-255. - (Beiträge zur historischen und systematischen Schulbuch- und Bildungsmedienforschung)
Document  (381 KB)
License of the document Lizenz-Logo 
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-7815-6126-7; 978-3-7815-2670-9; 9783781561267; 9783781526709
LanguageEnglish
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Der folgende Beitrag bezieht sich auf Bildungsmedien für das Lernen Erwachsener. Auf der Basis von Dokumentenanalysen und Feldforschung zu Transformationsprozessen, die durch die Einführung nachhaltiger Energieversorgungsstrukturen im ländlichen Ostafrika ausgelöst werden, werden Bildungsmedien in formellen sowie informellen Kontexten untersucht. Aufgrund der Heterogenität der Zielgruppen und Anwendungskontexte wird eine sehr offene Mediendefinition verwendet. (DIPF/Orig.)
is part of:Bildungsmedien für Erwachsene
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication19.11.2024
CitationAsiimwe, Henry; Bode, Henrik; Bogere, Paul; Freitag, Christine; Mangeni, Teddy: Which media for whom? The implementation of microgrids as a trigger of transformational adult learning opportunities in formal, informal and situational settings in times of change - In: Andrzejewska, Ewa [Hrsg.]; Matthes, Eva [Hrsg.]; Schütze, Sylvia [Hrsg.]; Wiele, Jan van [Hrsg.]: Bildungsmedien für Erwachsene. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 245-255. - (Beiträge zur historischen und systematischen Schulbuch- und Bildungsmedienforschung) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-320395 - DOI: 10.25656/01:32039; 10.35468/6126-18
export files

share content at social platforms