details
Article (journal) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-321044
DOI: 10.25656/01:32104; 10.3224/debatte.v4i2.08
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-321044
DOI: 10.25656/01:32104; 10.3224/debatte.v4i2.08
Title |
Der universitäre "war for talents". Möglichkeiten der Profilschärfung von Hochschulen und Universitäten. Was die "#ichbinHanna"-Debatte für die Hochschullandschaft bedeuten kann |
---|---|
Authors |
Luthardt, Nicole ![]() ![]() ![]() ![]() |
Source | Debatte : Beiträge zur Erwachsenenbildung 4 (2021) 2, S. 206-217 ![]() |
Document | full text (346 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Beschäftigung; Karriere; Habilitation; Promotionsstudium; Hochschule; Wissenschaftlicher Nachwuchs |
sub-discipline | Adult Education / Further Education Higher Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 2567-5966; 2567-5974; 25675966; 25675974 |
Language | German |
Year of creation | 2021 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Debatte : Beiträge zur Erwachsenenbildung Jahr: 2021 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.12.2024 |
Citation | Luthardt, Nicole; Nikolai, Rita: Der universitäre "war for talents". Möglichkeiten der Profilschärfung von Hochschulen und Universitäten. Was die "#ichbinHanna"-Debatte für die Hochschullandschaft bedeuten kann - In: Debatte : Beiträge zur Erwachsenenbildung 4 (2021) 2, S. 206-217 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-321044 - DOI: 10.25656/01:32104; 10.3224/debatte.v4i2.08 |