details
| Title |
Lang-Wojtasik, Gregor (2000). Bildung für Alle! Bildung für Alle? Zur Theorie nonformaler Primarschulbildung am Beispiel Bangladesh und Indien. Münster: LIT Verlag, 273 Seiten. [Rezension] |
|---|---|
| Author | Müller, Josef |
| Source | Tertium comparationis 8 (2002) 2, S. 164-168 |
| Document | full text (256 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Primarbereich; Schulbildung; Nichtformale Bildung; Bangladesch; Indien; Rezension |
| sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0947-9732; 1434-1697; 09479732; 14341697 |
| Language | German |
| Year of creation | 2002 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Abstract (German): | Rezension zu: Lang-Wojtasik, Gregor (2000). Bildung für Alle! Bildung für Alle? Zur Theorie nonformaler Primarschulbildung am Beispiel Bangladesh und Indien. |
| other articles of this journal | Tertium comparationis Jahr: 2002 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 06.01.2012 |
| Citation | Müller, Josef: Lang-Wojtasik, Gregor (2000). Bildung für Alle! Bildung für Alle? Zur Theorie nonformaler Primarschulbildung am Beispiel Bangladesh und Indien. Münster: LIT Verlag, 273 Seiten. [Rezension] - In: Tertium comparationis 8 (2002) 2, S. 164-168 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-33720 - DOI: 10.25656/01:3372 |