details
| Title |
Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 376 S., 36,90 €. [Rezension] |
|---|---|
| Author | Teklay, Zebiba |
| Source | Tertium comparationis 12 (2006) 2, S. 284-286 |
| Document | full text (173 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Globales Lernen; Lokale Agenda 21; Bildungsprozess; Rezension |
| sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0947-9732; 1434-1697; 09479732; 14341697 |
| Language | German |
| Year of creation | 2006 |
| review status | Publishing House Lectorship |
| Abstract (German): | Rezension zu: Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. |
| other articles of this journal | Tertium comparationis Jahr: 2006 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 13.01.2012 |
| Citation | Teklay, Zebiba: Brunold, Andreas (2004). Globales Lernen und Lokale Agenda 21. Aspekte kommunikativer Bildungsprozesse in der ,Einen Welt‘. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 376 S., 36,90 €. [Rezension] - In: Tertium comparationis 12 (2006) 2, S. 284-286 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-33810 - DOI: 10.25656/01:3381 |