details
| Title |
Lilian Fried: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung. Eine systemtheoretische Einführung in die Grundkategorien der Schultheorie. Weinheim/München: Juventa 2002. 250 S. [Rezension] |
|---|---|
| Author | Blömeke, Sigrid |
| Source | Zeitschrift für Pädagogik 49 (2003) 5, S. 765-769 |
| Document | full text (231 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Schulentwicklung; Bildungsforschung; Rezension |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0044-3247; 00443247 |
| Language | German |
| Year of creation | 2003 |
| review status | Peer-Reviewed |
| Abstract (German): | Rezension zu: Fried, Lilian: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung |
| other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2003 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 19.09.2011 |
| Citation | Blömeke, Sigrid: Lilian Fried: Pädagogisches Professionswissen und Schulentwicklung. Eine systemtheoretische Einführung in die Grundkategorien der Schultheorie. Weinheim/München: Juventa 2002. 250 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 49 (2003) 5, S. 765-769 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-40225 - DOI: 10.25656/01:4022 |