search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung. München: Beck 2003. 272 S., EUR 16,90. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 2, S. 298-300 ZDB
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Soziales Verhalten; Kind; Jugendlicher; Forschungsstand; Hochbegabung; Persönlichkeitsentwicklung; Persönlichkeit; Förderung
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Social Work and Social Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension zu: Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 2004
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication11.10.2011
Suggested CitationHoyningen-Süess, Ursula: Aiga Stapf: Hochbegabte Kinder. Persönlichkeit – Entwicklung – Förderung. München: Beck 2003. 272 S., EUR 16,90. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 50 (2004) 2, S. 298-300 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-48951 - DOI: 10.25656/01:4895
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)