search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

On Saturday, November 8, 2025, this website will be unavailable between 6:00 and 10:00 a.m. due to maintenance work. We kindly ask for your understanding.

Inhalt

details

Title
Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 ZDB
Document  (961 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389; 09336389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication19.08.2013
CitationRauin, Udo: Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird - In: Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80482 - DOI: 10.25656/01:8048
export files

share content at social platforms