details
| Title |
Unvermeidbar und ohnmächtig. Thesen zum Bedeutungswandel der Bildung |
|---|---|
| Author | Gruschka, Andreas |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 5-31 |
| Document | full text (2.096 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Bildung; Bildungstheorie; Bildungssoziologie; Schule; Sozialer Wandel; Bedeutung; Wissen |
| sub-discipline | General Educational Science |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2001 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2001 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 01.10.2013 |
| Citation | Gruschka, Andreas: Unvermeidbar und ohnmächtig. Thesen zum Bedeutungswandel der Bildung - In: Pädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 5-31 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80935 - DOI: 10.25656/01:8093 |