search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Unvermeidbar und ohnmächtig. Thesen zum Bedeutungswandel der Bildung
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 5-31 ZDB
Document
Keywords (German)Bildung; Bildungstheorie; Bildungssoziologie; Schule; Sozialer Wandel; Bedeutung; Wissen
sub-disciplineGeneral Educational Science
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 2001
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication01.10.2013
Suggested CitationGruschka, Andreas: Unvermeidbar und ohnmächtig. Thesen zum Bedeutungswandel der Bildung - In: Pädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 5-31 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80935
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)