details
| Title |
Das Schulprogramm als effektives Reforminstrument? Von den Versuchen, alte Strukturen aufzubrechen |
|---|---|
| Author | Heinrich, Martin |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 87-103 |
| Document | full text (1.119 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Persönlichkeitsentwicklung; Schulreform; Schulprogramm; Schulleben; Politische Bildung |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2001 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2001 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 01.10.2013 |
| Citation | Heinrich, Martin: Das Schulprogramm als effektives Reforminstrument? Von den Versuchen, alte Strukturen aufzubrechen - In: Pädagogische Korrespondenz (2001) 28, S. 87-103 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80984 - DOI: 10.25656/01:8098 |