details
| Title |
Von der Kritik zur Konstruktion ist oft nur ein Schritt: der der Negation |
|---|---|
| Author | Gruschka, Andreas |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 71-79 |
| Document | full text (2.076 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Lehrer; Pädagogischer Beruf; Professionalität; Schulpflicht; Pädagogik; Erziehungswissenschaft; Kritik; Diskurs |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2003 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2003 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 01.11.2013 |
| Citation | Gruschka, Andreas: Von der Kritik zur Konstruktion ist oft nur ein Schritt: der der Negation - In: Pädagogische Korrespondenz (2003) 30, S. 71-79 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-83974 - DOI: 10.25656/01:8397 |