search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible via
URN:
Title
Bosse, Dorit/Mammes, Ingelore/Nerowski, Christian (Hrsg.) Ganztagsschule. Perspektiven aus Wissenschaft und Praxis. Bamberg 2008, 242 S., University of Bamberg Press [Rezension]
Author
SourceAppel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Mehr Schule oder doch: Mehr als Schule? Schwalbach, Taunus : Wochenschau-Verl. 2011, S. 230-233. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2011)
Document
License of the document In copyright
Keywords (German)Ganztagsschule; Schulentwicklung; Lernkultur; Hausaufgabe; Rezension
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-89974-617-4; 3-89974-617-1
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Rezension zu: Bosse, Dorit/Mammes, Ingelore/Nerowski, Christian (Hrsg.) Ganztagsschule. Perspektiven aus Wissenschaft und Praxis. Bamberg 2008, 242 S., University of Bamberg Press, ISBN 978-3-923507-36-8
is part of:Mehr Schule oder doch: Mehr als Schule?
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication15.04.2014
Suggested CitationBreuer, Anne: Bosse, Dorit/Mammes, Ingelore/Nerowski, Christian (Hrsg.) Ganztagsschule. Perspektiven aus Wissenschaft und Praxis. Bamberg 2008, 242 S., University of Bamberg Press [Rezension] - In: Appel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Mehr Schule oder doch: Mehr als Schule? Schwalbach, Taunus : Wochenschau-Verl. 2011, S. 230-233. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2011) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-88946
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)