details
| Title |
Peter Frattons "Haus des Lernens" - ein neues Eschaton der Schulreform? |
|---|---|
| Author | Dammer, Karl-Heinz |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2012) 46, S. 95-109 |
| Document | full text (3.233 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Schulreform; Schule; Konzept; Schulorganisation; Lernmethode; Lernziel; Bildungspolitik; Kritik |
| sub-discipline | Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2012 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2012 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 20.11.2014 |
| Citation | Dammer, Karl-Heinz: Peter Frattons "Haus des Lernens" - ein neues Eschaton der Schulreform? - In: Pädagogische Korrespondenz (2012) 46, S. 95-109 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-99207 - DOI: 10.25656/01:9920 |