search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Andreas von Prondczynsky: Pädagogik und Poiesis. Eine verdrängte Dimension des Theorie-Praxis-Verhältnisses. Opladen: Leske + Budrich 1993. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 42 (1996) 4, S. 641-643 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Bildungstheorie; Pädagogik; Bildungsgeschichte; Wissenschaftstheorie; Praxis; Theorie
sub-disciplineGeneral Educational Science
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Andreas von Prondczynsky: Pädagogik und Poiesis. Eine verdrängte Dimension des Theorie-Praxis-Verhältnisses. Opladen: Leske + Budrich 1993, 428 S.
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1996
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication18.08.2015
Suggested CitationLüth, Christoph: Andreas von Prondczynsky: Pädagogik und Poiesis. Eine verdrängte Dimension des Theorie-Praxis-Verhältnisses. Opladen: Leske + Budrich 1993. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 42 (1996) 4, S. 641-643 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-107648
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)