search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Original Title
Rousseau und die Entwicklung des Unwahrscheinlichen im pädagogischen Denken
Parallel titleRousseau and the development of the improbable in pedagogic thought
Author GND-ID
SourceZeitschrift für Pädagogik 29 (1983) 5, S. 801-816 ZDB
Document  (1.540 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rousseau, Jean-Jacques; Pädagogik; Erziehung; Philosophie; Pädagogisches Denken; Wahrscheinlichkeit <Math>; Möglichkeit; Erfahrung; Erfahrungsraum; Erwartung; Erwartungshaltung
sub-disciplineHistory of Education
Philosophy of Education
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1983
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication24.04.2020
CitationOelkers, Jürgen: Rousseau und die Entwicklung des Unwahrscheinlichen im pädagogischen Denken - In: Zeitschrift für Pädagogik 29 (1983) 5, S. 801-816 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-142812 - DOI: 10.25656/01:14281
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)