search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible at
URN:
Original TitleMethoden der Evaluation von Schulinnovationen
Parallel titleMethods of evaluating school innovations
Author
SourceWulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 313-329. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18)
Document
Keywords (German)Evaluation; Methodenforschung; Bildungsinnovation; Unterrichtsforschung; Vereinigte Staaten; Pennsylvania
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Document typeArticle (from a serial)
ISBN3-492-01985-4
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
is part of:Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication15.02.2008
Suggested CitationCooley, William W.: Methoden der Evaluation von Schulinnovationen - In: Wulf, Christoph [Hrsg.]: Evaluation. Beschreibung und Bewertung von Unterricht, Curricula und Schulversuchen. München : R. Piper & Co. Verlag 1972, S. 313-329. - (Erziehung in Wissenschaft und Praxis; 18) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-14323
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)