search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitlePrengel, Annedore: Pädagogische Beziehungen zwischen Anerkennung, Verletzung und Ambivalenz. Opladen: Budrich 2013. [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 ZDB
Document
Keywords (German)Unterrichtsforschung; Schulforschung; Lehrer-Schüler-Interaktion; Anerkennung; Pädagogisches Handeln; Schulentwicklung; Rezension
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Annedore Prengel: Pädagogische Beziehungen zwischen Anerkennung, Verletzung und Ambivalenz. Opladen: Budrich 2013, 136 S. ISBN 978-3-8474-0098-1
publisher's URLhttp://www.klinkhardt.de/ewr/978384740098.html
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2015
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.07.2018
Suggested CitationKoinova-Zöllner, Julia: Prengel, Annedore: Pädagogische Beziehungen zwischen Anerkennung, Verletzung und Ambivalenz. Opladen: Budrich 2013. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 14 (2015) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-155009
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)