search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
Title
Tobias Bernasconi / Ursula Böing (Hrsg.): Pädagogik bei schwerer und mehrfacher Behinderung. Reihe: Kompedium Behindertenpädagogik. Stuttgart: Kohlhammer 2015 (289 S.) [Rezension]
Author GND-ID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 3 ZDB
Document
Keywords (German)Rezension; Pädagogik; Inklusion; Beteiligung; Mehrfachbehinderung; Schwerbehinderung
sub-disciplineSpecial Needs Education
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Tobias Bernasconi / Ursula Böing (Hrsg.): Pädagogik bei schwerer und mehrfacher Behinderung. Reihe: Kompedium Behindertenpädagogik. Stuttgart: Kohlhammer 2015 (289 S.; ISBN 978-3-17-023436-9; 40,00 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2016
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication24.05.2019
Suggested CitationKöpfer, Andreas: Tobias Bernasconi / Ursula Böing (Hrsg.): Pädagogik bei schwerer und mehrfacher Behinderung. Reihe: Kompedium Behindertenpädagogik. Stuttgart: Kohlhammer 2015 (289 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-172137
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)