search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Yaliz Akbaba: Lehrer*innen und der Migrationshintergrund. Widerstand im Dispositiv. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017 (326 S.) [Rezension]
Author GND-ID ORCID
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 ZDB
Document  (214 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Schule; Lehrer; Lehrerin; Migrationshintergrund; Ethnizität; Handlung; Diskurs; Ethnografie; Studie; Empirische Untersuchung
sub-disciplineEmpirical Educational Research
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Yaliz Akbaba: Lehrer*innen und der Migrationshintergrund. Widerstand im Dispositiv. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017 (326 S.; ISBN 978-3-7799-3642-8; 29,95 EUR).
other articles of this journalErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2018
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication26.02.2021
CitationIdel, Sebastian: Yaliz Akbaba: Lehrer*innen und der Migrationshintergrund. Widerstand im Dispositiv. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2017 (326 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 17 (2018) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-216373 - DOI: 10.25656/01:21637
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)