search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleReformierter Unterricht - Entgrenzung oder Erosion einer pädagogischen Praxis
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (2012) 45, S. 45-56 ZDB
Document
Keywords (German)Schulpädagogik; Didaktik; Unterrichtsreform; Unterricht; Lehrer; Schüler; Unterrichtsinhalt; Unterrichtsmethode; Entgrenzung; Kritik
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Teaching Didactics
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 2012
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication20.11.2014
Suggested CitationGruschka, Andreas: Reformierter Unterricht - Entgrenzung oder Erosion einer pädagogischen Praxis - In: Pädagogische Korrespondenz (2012) 45, S. 45-56 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-99096
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)