search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible via
URN:
DOI:
Title
Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 1, S. 173-176 ZDB
Document  (455 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)Rezension; Unterricht; Allgemeine Didaktik; Didaktik; Unterrichtsgestaltung; Didaktisches Dreieck
sub-disciplineGeneral Educational Science
Curriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. 182 S.
other articles of this journalZeitschrift für Pädagogik Jahr: 1997
StatisticsNumber of document requests Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication25.06.2015
CitationPapenkort, Ulrich: Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 1, S. 173-176 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108746 - DOI: 10.25656/01:10874
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)