search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

On Saturday, November 8, 2025, this website will be unavailable between 6:00 and 10:00 a.m. due to maintenance work. We kindly ask for your understanding.

Inhalt

details

Original Title
Verfolgte Pädagogen und verdrängte Reformpädagogik. Ein Literaturbericht
Parallel titleThe prosecution of educators and the suppression of reform initiatives. A survey of recent literature
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 32 (1986) 3, S. 345-360 ZDB
Document  (1.335 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication03.12.2019
CitationKeim, Wolfgang: Verfolgte Pädagogen und verdrängte Reformpädagogik. Ein Literaturbericht - In: Zeitschrift für Pädagogik 32 (1986) 3, S. 345-360 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-143922 - DOI: 10.25656/01:14392
export files

share content at social platforms